Результати моніторингу якості освіти

Діагностика методом контрольних зрізів рівнів знать та умінь дітей за 2017/2018 н.р.
Розділ програми/№рупиНазва діагногстуванняДитина в природному довкілліДитина у світі культуриДитина в сенсорно-пізнавальному просторіЗдоров'я та фізичний розвитокДитина в соціуміМовлення дитиниГра дитини
гр №1
(3-й р.ж.)
Початкова
Поточна
Узагальнююча
0,52
0,62
0,65
0,76
0,51
0,71
0,55
0,69
0,63
0,76
0,63
0,69
0,69
0,79
гр№2
(5-й р.ж.)
Початкова
Поточна
Узагальнююча
0,80
0,93
0,78
0,97
0,73
0,95
0,84
0,97
0,74
0,98
0,69
0,91
0,90
0,98
гр№3
(6-й р.ж.)
Початкова
Поточна
Узагальнююча
0,80
0,94
0,78
0,98
0,72
0,98
0,78
1,00
0,83
0,98
0,90
0,98
0,78
0,97
гр№4
(4-й р.ж.)
Початкова
Поточна
Узагальнююча
0,75
0,85
0,76
0,86
0,75
0,86
0,75
0,89
0,75
0,86
0,75
0,81
0,75
0,89

Звіт про вивчення стану адаптації дітей раннього віку до умов ЗДО № 422

Дата проведення:вересень-листопад 2017 року.

Мета:усунення негативних емоційних проявів та підвищення рівня адаптації дітей до дошкільного навчального закладу.

Задачі:

1) діагностувати рівні адаптації новоприбулих дітей;

2) проведення комплексних ігор на підвищення адаптації, які спрямовані на :

- формування емоційного контакту;

- формування довіри дитини до вихователя;

- забезпечення емоційного спілкування на основі спільних дій, які супароводжуються усмішкою, ласкавою інтонацією;

- проведення ігор та вправ з урухуванням бажання малюка, його емоційного стану.

3)психологічна профосвіта педагогів та батьків, щодо особливостей дітей даної категорії.

Робота з вивчення характеру адаптації дітей до умов ЗДО проводиться за такими напрямками:1) спілкування дитини з дорослими;2) спілкування у дитини з однолітками;3) розвиток у дитини навичок самостійності та основ ігрової діяльності;

Методи вивчення:спостереження за дітьми під час всіх режимних моментів, бесід з батьками та вихователем.Характер адаптації вивчення за наступними критеріями:а) емоційний стан;б) апетит;в) сон;г) навички взаємодії з однолітками та дорослими;д) прощання з батьками.З вересня по листопад була організована робота щодо вивчення психічного стану дітей.Крім того, проводились:- профілактичні групові заняття з групою з метою:знайомства дітей, підвищення єдності групи, розвитку навичок ігрової діяльності, адекватно сприймати себе та інших, опанувати конструктивні форми поведінки й основи комунікабельності.- проводились бесіди з вихователями групи Гусєвою С.М та молодим спеціалістом Садковською В.В., за темами: "Умови успішної адаптації", "Взаємодія вихователя та батьків малюка під час адаптаційного періоду".- були проведені виступи на батьківських зборах за темами "Психологічні особливості дітей 2-го та 3-го року життя", "Адаптація до ЗДО".- були оформлені інформаційні листи та стенди за темами "Адаптація доЗДО", "Криза трьох років,"Залежно від тривалості адаптаційного періода та поведінки дитини виділено різні ступені адаптації малюків до дошкільного закладу.Результати досліджень були розподілені за рівнями:1 рівень адаптації (високий)- віднесені діти, для кого процес адаптації проходить легко і безболісно. Діти даного рівня проявляють зацікавленість іграшками й діяльністю. Також вони самостійні, врівноважені, комунікабельні. Спілкування з дорослими та однолітками доброзичливе.2 рівень адаптації (середній) -діти адаптуються повільніше та важче. Їх поведінка характеризується нестабільністю. Період зацікавлення грою змінюються періодами байдужості, вередування. Бракує довіри у ставленні до дорослих та однолітків. Діти часто бувають малоініціативними, менш самостійні, дещо роблять самі, але здебільшого залежить від дорослого.3 рівень адаптації (низький) -діти важко пристосовуються до нового для себе побуту. Вони несамостійні, неконтактні, звичні до нестабільності у режимі дня. Ігрові навички у них часто бувають не сформованіПід час дослідження було з'ясовано, що більшість має середній рівень адаптації, бо дана подія у житті дитини супроводжується іноді важкими переживаннями, серйозними перебудовами звичних форм життя, потребою встановлення зв'язків з незнайомими дорослими та дітьми. Після проведення вище зазначених заходів на протязі вересня-листопада рівень адаптації у багатьох змінився на більш високий завдяки сумлінній праці педагогічного колективу, комплексу ігор, просвітницький роботі з родинами новоприбулих дітей.

Висновок:соціально-психологічна адаптація у різних дітей відбувається по-різному, відповідно до віку, стану здоров'я, стилю виховання в родині, рівня розвитку ігрових та комунікативних навичок, її контактності, доброзичливості. Велику роль відіграє в процесі адаптації також взаємозв'язок родини та дошкільного закладу (завдяки проведеним бесідам з вихователями і батьками; індивідуальним консультаціям); створення гармонійних психологічних умов у групі(за допомогою комплексу ігор); доброзичливий та емпатичний стиль встановлення стосунків психолога та вихователя до малюків.

Анкетування за ступенем задоволеності батьків роботою закладу

КритеріїРезультатКількість %
1.Стан матеріальної базине задоволений
частково задоволений
повністю задоволений
0%
20%
80%
2.Організація харчуванняне задоволений
частково задоволений
повністю задоволений
0%
5%
95%
3.Забезпечення літературою й посібникамине задоволений
частково задоволений
повністю задоволений
0%
4%
96%
4.Санітарно-гігієнічні умовине задоволений
частково задоволений
повністю задоволений
0%
2%
98%
5.Взаємини співробітників з дітьми

не задоволений
частково задоволений
повністю задоволений
0%
1%
99%
6.Взаємини співробітників з батькамине задоволений
частково задоволений
повністю задоволений
0%
1%
99%
7.Освітній процесне задоволений
частково задоволений
повністю задоволений
0%
6%
94%
8.Оздоровлення дітейне задоволений
частково задоволений
повністю задоволений
0%
27%
73%
9.Середній показникне задоволений
частково задоволений
повністю задоволений
0%
8%
92%
10.Який,на вашу думку,рейтинг ЗДО в районі?низький
середній
високий
важко відповідно
0%
5%
48%
47%
Кiлькiсть переглядiв: 45

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.