Підписатися на RSS

Внутрішня система забезпечення якості освіти

/Files/images/2024/план 6.jpg створюється відповідно до статті 41 Закону України «Про освіту», Методичних рекомендацій з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах дошкільної освіти, затверджених Наказом Державної служби якості освіти України від 30.11.2020 № 01-11/71.

Педагогічна рада як колегіальний орган управління закладу дошкільної освіти формує систему та затверджує процедури внутрішньої системи забезпечення якості освіти, зокрема систему та механізми забезпечення академічної доброчесності (Закон України «Про дошкільну освіту», стаття 20).

Критерії та індикатори оцінювання освітніх і управлінських процесів закладу освіти та внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах дошкільної освіти/Files/images/2024/вс1.jpg
План роботи закладу дошкільної освіти на 2023-2024 навчальний рік;

● стратегічний (комплексний) аналіз;

● аналіз підсумків діяльності ЗДО на навчальний рік та літній період;

● циклограма внутрішнього контролю ЗДО на навчальний рік;

● методика(и) моніторингових досліджень за напрямами діяльності.

/Files/images/2024/вс2.png Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти

Положення про академічну доброчесність учасників освітнього процесу закладу дошкільної освіти № 422

Анкетування батьків 2021-2022 навчальний рік

Анкетування педагогічних працівників 2021-2022 навчальний рік

Звіт за результатами самооцінювання освітніх і управлінських процесів комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 422 Харківської міської ради» за 2021-2022 навчальний рік напрям оцінювання «Освітнє середовище закладу дошкільної освіти»

Положення поширюється на всіх співробітників закладу дошкільної освіти, які здійснюють професійну діяльність, зокрема на працівників, які працюють за сумісництвом. Термін дії даного Положення необмежений. Положення діє до затвердження нового.

Коригування змісту, зміни та доповнення до цього Положення вносяться керівником закладу дошкільної освіти за згодою педагогічної ради.

Функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти (далі – ВСЗЯО) забезпечує керівник закладу дошкільної освіти в межах наданих йому повноважень.

Критерії ефективності ВСЗЯО:

● розвиток дитини дошкільного віку відповідно до її задатків, нахилів, здібностей, психічних та фізичних особливостей, культурних потреб та набуття нею базових якостей особистості (та життєвого соціального досвіду);

● ефективність професійної діяльності педагогічних працівників;

● безпечність, доступність, комфортність, сприятливість умов для розвитку, виховання, навчання дітей та праці;

● дієвість та якість системи управління ЗДО.

Компоненти ВСЗЯО:

● стратегія (політика);

● організаційно-функціональна структура;

● процедури внутрішньої системи оцінювання якості освіти та освітньої діяльності;

● умови якісної організації освітніх і управлінських процесів у закладі дошкільної освіти (освітнє середовище);

● механізми оцінювання розвитку компетентності здобувачів освіти;

● механізми оцінювання професійної діяльності (компетентності) педагогічних працівників;

● системи та процеси управління закладом дошкільної освіти, зокрема інформаційні;

● забезпечення академічної доброчесності.

У закладі дошкільної освіти використовуються Орієнтовні критерії та індикатори для самооцінювання освітніх та управлінських процесів ЗДО. Відповідальним за проведення самооцінювання освітніх і управлінських процесів є керівник ЗДО.

Методами збору інформації є: опитування учасників освітнього процесу (анкетування, індивідуальне інтерв’ю, фокус-групове дослідження); спостереження (за освітнім середовищем, організацією життєдіяльності, проведенням навчальних занять); вивчення документації ЗДО.

Самооцінювання якості освітніх та управлінських процесів відбувається з використанням рівнів: перший (високий), другий (достатній), третій (вимагає покращення), четвертий (низький).

Стратегія (політика) внутрішньої системи забезпечення якості освіти (далі — Політика) визначає мету й завдання її впровадження та принципи, на яких вона будується.

Мета Політики ВСЗЯО: гарантування якості дошкільної освіти здобувачів та формування довіри суспільства до закладу дошкільної освіти.
Завдання Політики ВСЗЯО:/Files/images/2024/вс3.jpg

● сприяти оптимальному розвитку кожного вихованця, відповідно до його задатків, нахилів, здібностей, індивідуальних, психічних та фізичних особливостей, культурних потреб (відповідність якості освіти вихованців Базовому компоненту дошкільної освіти);

● забезпечувати умови об’єктивного оцінювання професійної діяльності педагогів, їх безперервного професійного зростання та самореалізації;

● актуалізувати питання створення мотивуючого освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації; сприяння розвитку партнерських відносин усіх учасників освітнього процесу;

● розвивати інформаційні системи з метою максимального усунення ефекту неповноти і неточності інформації про якість освіти, як на етапі планування освітніх результатів, так і на етапі оцінки ефективності освітнього процесу; знаходити найоптимальніші чинники впливу на результативність освітнього процесу та впроваджувати їх у дію.

Процедурами ВСЗЯОє внутрішній контроль якості освітньої діяльності та внутрішній моніторинг якості освіти, які дають змогу здійснювати систематичний аналіз якості організації освітнього процесу, його ресурсного забезпечення, результатів. Процедури ВСЗЯО спрямовані на:

● удосконалення освітнього процесу, спрямованого на розвиток компетентностей здобувачів освіти;

● формування системи методичного супроводу педагогічних працівників, яка сприяє підвищенню їхньої професійної кваліфікації й забезпеченню їх академічної свободи;

● забезпечення й удосконалення необхідних умов для якісної організації освітніх і управлінських процесів, підтримки здобувачів освіти;

● визначеність системи планування та організації діяльності закладу дошкільної освіти; ефективність кадрової політики; прозорість та інформаційна відкритість діяльності закладу дошкільної освіти (розвиток інформаційних систем); дієвість та конструктивність рішень колегіального органу управління та органів громадського самоврядування.

Освітня програма комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 422 Харківської міської ради" на 2023/2024 навчальний рік
Проект Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти в комунальному закладі "Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №422 Харківської міської ради" на 2020-2025 роки.
Проект Стратегії розвитку комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №422 Харківської міської ради" на 2020-2025 роки.
Лист ДСЯОУ від 25.05.2019 №01/01-22/1333
Закон України "Про освіту", ст. 41 "Щодо окремих питань формування системи забезпечення якості освіти"
Кiлькiсть переглядiв: 394